Blog

3 Kamera Keselamatan Luaran Terbaik 2024 |Ulasan oleh Wirecutter

Kami menyemak semua yang kami cadangkan secara bebas.Apabila anda membeli melalui pautan kami, kami mungkin mendapat komisen.Ketahui lebih lanjut›

Kami telah menambahkan Kamera Abode Edge pada Perkara yang ditunggu-tunggu. Pengesan Lombong Carian Dalam

3 Kamera Keselamatan Luaran Terbaik 2024 |Ulasan oleh Wirecutter

Selain itu, kami menarik syor kami mengenai Eufy S330 Floodlight Cam kerana kegagalan model ujian kami selepas hanya 20 bulan penggunaan berkala.Selain kebocoran air, ia tidak lagi berfungsi dan syarikat tidak akan menawarkan penggantian atau bayaran balik.

Kami juga sedang menyiasat isu dengan penyepaduan Google Home dan kamera keselamatan yang menjejaskan Eufy S330 dan kemungkinan model daripada syarikat lain.Kami akan mengemas kini panduan ini apabila lebih banyak maklumat tersedia.

Arlo baru-baru ini telah mengemas kini aplikasinya untuk pengalaman pengguna yang lebih baik.Kami sedang menjalankan ujian dan akan mengemas kini panduan ini dengan penemuan kami tidak lama lagi.

Kamera keselamatan luar boleh mengawasi pelawat yang dialu-alukan (dan tidak diundang), penghantaran bungkusan dan makhluk berbulu yang membantu diri mereka sendiri menikmati snek tengah malam di taman anda.Mereka juga boleh menjadi penghalang yang kuat kepada bakal pembuat nakal.

Walau bagaimanapun, selepas menyemak berpuluh-puluh kamera sepanjang tujuh tahun yang lalu, kami masih belum menemui model yang sempurna.Ada yang sukar untuk diletakkan, ada yang perlu dicaj dengan kerap dan yang lain memerlukan yuran langganan untuk menjadi yang paling berkesan.

Jika anda mahukan pilihan tanpa kord sepenuhnya, kami mengesyorkan Arlo Pro 4 Spotlight Camera.

Jika anda mahukan sesuatu yang lebih murah sedikit (dan mempunyai kedai luar yang berdekatan), kami mengesyorkan Pemalam Ring Stick Up Cam.

Kamera berkuasa bateri ini merakam video 2K yang jelas.Langganan storan video menambah keupayaan untuk mengesan orang, haiwan, kenderaan, pakej dan gerakan umum.

Model 1080p pemalam, ia dilengkapi dengan kord tahan cuaca atau bateri tambahan, dan boleh membezakan antara orang dan objek bergerak lain.

Kamera ini menawarkan hayat bateri yang panjang, imej 2K yang jelas, sokongan HomeKit dan tiga pilihan untuk menyimpan video.

Keupayaan untuk menyimpan rakaman dalam kamera adalah perkara biasa, namun kami mengesyorkan menyimpan video ke awan supaya ia boleh diakses jika kuasa terputus.

Kamera Wi-Fi boleh menangkap aksi berhampiran rumah anda, tetapi muka dan plat lesen mungkin tidak jelas—malah kamera yang hebat mungkin kabur sekitar 20 kaki jauhnya.

Kebanyakan syarikat akan berkongsi rakaman anda jika mereka menerima perintah mahkamah atau menentukan ia adalah kecemasan.Semak dasar privasi anda dan/atau pilih peranti dengan penyulitan hujung ke hujung.

Semua kamera pintar boleh mengesan gerakan, tetapi sesetengahnya juga boleh membezakan antara seseorang, haiwan peliharaan, kereta atau pakej dan merekod atau menghantar pemberitahuan tentang perkara yang penting kepada anda.

Kamera berkuasa bateri ini merakam video 2K yang jelas.Langganan storan video menambah keupayaan untuk mengesan orang, haiwan, kenderaan, pakej dan gerakan umum.

Serasi dengan: Amazon Alexa, Apple HomeKit (dengan stesen pangkalan yang serasi), Google Home, IFTTT, Samsung SmartThings

Arlo Pro 4 memberikan gabungan terbaik prestasi video terperinci, makluman khusus dan pemasangan mudah.Ia memerlukan langganan Arlo Secure (bermula dari $5 sebulan) untuk merakam klip dan membezakan antara orang, haiwan peliharaan, pakej dan kenderaan.Walau bagaimanapun, ia menyampaikan video 2K yang jelas siang dan malam—termasuk video berwarna walaupun dalam gelap.Pro 4 boleh merakam gerakan berterusan sehingga lima minit, walaupun jika kamera berjalan dengan kerap, ia boleh menghabiskan bateri dengan cepat—kami mendapati ia perlu dicas kira-kira sekali sebulan.Arlo Pro 4 juga menawarkan pilihan rakaman 24/7, tetapi membolehkan ia mempunyai yuran langganan yang lebih tinggi, memerlukan peralatan tambahan $150 hingga $200, dan berasingan daripada Arlo Secure.

Model 1080p pemalam, ia dilengkapi dengan kord tahan cuaca atau bateri tambahan, dan boleh membezakan antara orang dan objek bergerak lain.

Serasi dengan: Amazon Alexa, Berfungsi Dengan Ring

Kamera Wi-Fi Pemalam Ring Stick Up Cam dilengkapi dengan kord kuasa yang panjang dan tahan cuaca, tetapi ia juga boleh dikuasakan oleh bateri atau panel solar.Ia menyampaikan video 1080p yang jelas dengan paparan 130 darjah yang luas dan audio dua hala yang jelas.Dengan mendaftar untuk pelan Ring Protect Basic ($4 sebulan atau $40 setahun), anda boleh menyimpan rakaman sehingga 60 hari, dan ia juga mendayakan ciri seperti makluman orang, pilihan untuk menyimpan video dan pemberitahuan telefon pintar yang dipertingkatkan dengan imej kecil. .Selain itu, walaupun terdapat beberapa isu sebelum ini, Ring kini menyediakan lebih banyak langkah privasi dan keselamatan daripada mana-mana pengeluar kamera lain yang kami uji.

Kamera ini menawarkan hayat bateri yang panjang, imej 2K yang jelas, sokongan HomeKit dan tiga pilihan untuk menyimpan video.

Serasi dengan: Amazon Alexa, Apple HomeKit, Google Home

Walaupun ia tidak begitu pintar seperti Arlo Pro 4, Eufy S220 EufyCam mempunyai bateri boleh dicas semula terbaik yang pernah kami lihat pada kamera keselamatan luar tanpa wayar.(Syarikat itu mendakwa bateri boleh bertahan setahun; kami mengalami penggunaan antara empat hingga 12 bulan, jadi ia bergantung pada tempat kamera anda diletakkan dan kekerapan ia dicetuskan.) Manfaat percuma termasuk keupayaan untuk merakam video 2K ke storan dalam stesen pangkalan yang disertakan, serta keupayaan untuk membezakan antara manusia dan benda bergerak lain.Untuk membolehkan video anda dihantar dan disimpan dalam awan, anda boleh memilih langganan berbayar sama ada Eufy Cloud Storage ($3/bulan) atau Apple HomeKit Secure Video (percuma dengan pelan iCloud yang bermula pada $1/bulan);ambil perhatian bahawa kedua-dua perkhidmatan mengurangkan peleraian video daripada kualiti 2K asal kepada 1080p.

Saya mula menguji peranti rumah pintar lebih daripada 20 tahun yang lalu, apabila satu-satunya peranti rumah pintar ialah X10.Saya telah meliputi peralatan rumah pintar untuk Wirecutter sejak 2016, dan saya telah menggunakan segala-galanya daripada suis lampu dalam dinding, mentol LED dan pengesan kebocoran air kepada loceng pintu video, kamera keselamatan dalaman dan sistem keselamatan.Saya juga telah menulis artikel teknologi untuk The New York Times, Wired, dan Kesihatan Lelaki, antara lain.

Menghadapi masalah dengan seseorang mencuri bungkusan di anjung anda, atau sekeluarga panda sampah menikmati tong sampah anda?Kamera pengawasan Wi-Fi di tepi pintu depan anda, di atas garaj anda atau dilekatkan pada dek belakang anda membolehkan anda melihat apa yang sebenarnya berlaku di luar rumah.Kamera bukan sahaja memberi amaran kepada anda tentang bahaya dan tetamu, tetapi juga mencipta rekod peristiwa yang berlaku di sekeliling bahagian luar rumah anda—sama ada pokok tumbang, air banjir atau anjing jiran yang kejam.

Walaupun kamera luar boleh melakukan kerja yang baik sebagai pengawal, mereka mempunyai had. Kami mendapati bahawa kebanyakan kamera Wi-Fi luaran boleh mengesan pergerakan sejauh 30 hingga 40 kaki jauhnya.Tetapi muka dan plat lesen mungkin mula menjadi kabur sekitar 20 kaki jauhnya—dan jumlah itu boleh menurun dengan ketara bergantung pada keadaan pencahayaan.

Jika itu tidak cukup ketenangan fikiran, dan anda ingin meningkatkannya sehingga 24/7, keselamatan yang dilindungi semua asas, anda harus menggunakan sesuatu yang disambungkan kepada perkhidmatan pemantauan.Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang perkara di luar sana, lihat panduan kami untuk sistem keselamatan rumah terbaik.

Sistem keselamatan rumah yang baik seharusnya memudahkan untuk mencari ketenangan fikiran.Ia boleh memberi amaran kepada anda tentang pintu atau tingkap yang terbuka, menakutkan pengembara dan meminta bantuan.

Kami telah menyemak kamera luar selama lebih daripada tujuh tahun dan telah menguji berpuluh-puluh daripadanya.Berikut adalah ciri yang paling penting untuk dipertimbangkan.

Untuk ujian, kami menyambungkan semua kamera ke rangkaian Verizon Fios kami melalui penghala Wi-Fi di dalam rumah (kira-kira 40 kaki dari kamera) dan kit rangkaian mesh pilihan naik taraf kami, Asus ZenWiFi AX (XT8).Kami menggunakan iPhone 12, Google Pixel 7 Pro dan iPad untuk menyemak kamera dan apl pasangannya.Dan kami menggunakan Echo Show 5, Google Nest Hub dan Apple TV untuk melihat cara setiap kamera boleh dikawal melalui apl pihak ketiga dan dilihat pada skrin pintar.

Rangkaian mesh boleh memberikan Wi-Fi rumah anda rangsangan yang sangat diperlukan—tetapi kadangkala boleh menimbulkan masalah untuk sesetengah peranti rumah pintar juga.

Bimbang peranti rumah pintar anda mungkin bertindak licik?Begitu juga kita.Ulasan kami menggali privasi dan keselamatan supaya anda boleh berasa lebih baik tentang cadangan kami.

Kamera berkuasa bateri ini merakam video 2K yang jelas.Langganan storan video menambah keupayaan untuk mengesan orang, haiwan, kenderaan, pakej dan gerakan umum.

Serasi dengan: Amazon Alexa, Apple HomeKit (dengan stesen pangkalan yang serasi), Google Home, IFTTT, Samsung SmartThings

Kamera Sorotan Arlo Pro 4 berkuasa bateri boleh diletakkan di mana-mana yang anda suka, asalkan ia berada dalam jangkauan isyarat Wi-Fi anda.Ia merakam video 2K yang jelas dan mempunyai bateri boleh dicas semula, yang bertahan satu hingga dua bulan, bergantung pada penggunaan.Arlo Pro 4 juga termasuk ciri seperti penglihatan malam berwarna dan Zum Auto dan Penjejakan (yang boleh mengezum masuk secara digital pada objek bergerak dan mengikutinya semasa dalam paparan).

Arlo tidak termasuk storan video percuma, jadi harapkan menambah langganan kepada Arlo Secure, perkhidmatan storan awan syarikat.Selain menyimpan video sehingga 30 hari, Arlo Secure mendayakan ciri seperti keupayaan untuk membezakan antara orang, haiwan peliharaan, pakej dan kenderaan.

Audio dan video menggembirakan mata dan telinga.Arlo Pro 4 menghasilkan beberapa imej terbaik bagi mana-mana kamera luar yang kami uji.Ia merakam video 2K dan mempunyai sudut tontonan 160 darjah yang luas.Audio dua hala mudah difahami pada kedua-dua hujungnya.

Pilihan rakaman video Arlo adalah yang terbaik yang pernah kami lihat.Pengguna boleh menetapkan panjang rakaman daripada 10 hingga 120 saat, tetapi kami lebih suka pilihan "Rekod sehingga aktiviti berhenti", yang merekodkan sehingga lima minit gerakan berterusan.Jika tindakan melampaui itu, klip baharu akan dirakam selepas tempoh tetapan semula 1 atau 2 saat.(Menurut Arlo, tetapan semula ini adalah untuk mengelakkan kamera daripada mencipta klip yang panjang di mana tiada apa-apa yang berlaku dan untuk menjimatkan hayat bateri.)

Makluman memberitahu anda lebih banyak tentang perkara yang sedang berlaku daripada hanya gerakan.Untuk merakam video, anda memerlukan langganan Arlo Secure, yang bermula pada $5 sebulan untuk satu kamera.Arlo Secure juga mendayakan Zon Aktiviti dan keupayaan untuk membezakan antara seseorang, haiwan, kenderaan atau penghantaran pakej dan menghantar amaran khusus apabila salah satu daripadanya dikesan—faedah bagus yang kami dapati berfungsi dengan baik.

Pemasangan dan penyelenggaraan adalah tanpa kerumitan.Reka bentuk yang kemas, pintar dan bateri boleh tanggal menjadikan Arlo Pro 4 mudah dipasang di mana-mana sahaja di luar—selagi ia berada dalam julat isyarat Wi-Fi.Arlo mendakwa bateri kamera boleh bertahan enam bulan dengan cas penuh, berdasarkan andaian 4,000 saat penggunaan sebulan, 30 saat setiap strim dan peristiwa siang/malam berpecah 2:1.Berdasarkan ujian kami, nombor tersebut nampaknya tepat, walaupun jika anda merancang untuk meletakkan kamera di kawasan lalu lintas tinggi atau dalam suhu yang sangat sejuk (yang boleh menghabiskan bateri), anda mungkin ingin membeli bateri tambahan atau Pengecas Panel Suria Arlo (yang belum kami uji).Jika anda mempunyai saluran keluar berdekatan, anda boleh memilih untuk memasangkannya dengan Kabel Pengecas Magnetik Luaran Arlo 25 kaki.

Ciri kamera lanjutan berfungsi dengan baik, tetapi pada kos.Arlo Pro 4 mempunyai lampu sorot terang yang diaktifkan gerakan untuk penglihatan malam berwarna, yang menjadikan imej lebih terang sedikit daripada hanya menggunakan dua LED inframerah untuk penglihatan malam hitam-putih.Terdapat juga ciri Zum Auto dan Penjejakan, yang mengezum masuk secara digital pada objek bergerak dalam medan pandangan kamera dan mengikutinya.Ini adalah ciri yang menarik dan kadangkala berguna, walaupun kami berharap ia lebih lancar.Selain itu, mendayakan ciri ini memendekkan hayat bateri dan merendahkan resolusi rakaman kepada 720p atau kurang.

Penulis kakitangan kanan Lauren Dragan berkata semasa menguji Arlo Pro, dia mendapati amaran bateri rendah cenderung untuk dicetuskan apabila masih ada kira-kira 20% yang tinggal—yang baginya diterjemahkan kepada beberapa minggu lagi hayat bateri.Dan dia menghasilkan penyelesaian yang baik untuk mengurangkan kerumitan menunggu bateri dicas semula: "Kami membeli bateri sandaran dan menukarnya dengan yang lama apabila kami mendapat makluman bateri lemah, yang berfungsi dengan baik."

Model 1080p pemalam, ia dilengkapi dengan kord tahan cuaca atau bateri tambahan, dan boleh membezakan antara orang dan objek bergerak lain.

Serasi dengan: Amazon Alexa, Berfungsi Dengan Ring

Pemalam Ring Stick Up Cam boleh dipalamkan, dikuasakan oleh bateri atau dicas oleh panel solar.Model ini dilengkapi dengan kord AC yang tebal untuk kegunaan dalaman dan penyesuai tahan cuaca untuk luar, yang juga membolehkan makluman dan rakaman yang lebih dipercayai.Stick Up Cam mengenal pasti orang dan gerakan umum dengan tepat, mempunyai audio yang jelas, merekodkan video 1080p yang meninjau medan pandangan 130 darjah, dan termasuk penglihatan malam berwarna.Dan walaupun sesetengah orang tidak menghargai perkongsian Ring dengan agensi penguatkuasaan undang-undang, Ring telah menjadikan program itu pilihan untuk pengguna dan melaksanakan beberapa protokol privasi dan keselamatan lain sebagai jawapan kepada beberapa pengkritik syarikat.

Terdapat pilihan pemasangan untuk semua orang.Ring menjual tiga versi Stick Up Cam: model bertali, model kendalian bateri dan satu yang disertakan dengan panel solar.Memang bagus untuk mempunyai pilihan, tetapi kami mendapati model bertali adalah kamera yang lebih baik dan andal yang boleh merakam klip yang lebih panjang tanpa bimbang tentang kehabisan bateri.Anda juga boleh membeli versi bertali dan menambah bateri atau panel solar kemudian.

Kord kalis cuaca yang disertakan adalah baka terbaik.Model ini dilengkapi dengan kord 8 kaki untuk kegunaan dalaman dan pemanjang 14½ kaki untuk kegunaan luar yang bertaraf IPX5 (supaya ia boleh menahan semburan pancutan air tekanan rendah dari mana-mana arah).Apabila digabungkan, keseluruhan pakej adalah sangat kukuh, terutamanya jika dibandingkan dengan kamera bertali yang lain.Kebanyakan kamera luar yang kami uji mempunyai kord yang sama ada terlalu pendek, tidak sangat tahan cuaca, atau kedua-duanya.

Makluman adalah tepat dan pantas, walaupun pada masa ini terhad.Untuk merakam video, anda memerlukan pelan Ring Protect, yang bermula pada $4 sebulan (atau $40 setahun).Langganan ini juga menambah pengesanan orang, Pemberitahuan Kaya untuk menunjukkan pratonton video acara dan storan video kepada anda selama 180 hari.Tanpa pelan berbayar, anda boleh mendapatkan tontonan langsung dan pemberitahuan telefon pintar apabila tindakan berlaku (walaupun pada masa anda sampai ke telefon anda dan membuka apl, anda mungkin akan terlepas masa itu).Walaupun kami mendapati pemberitahuan adalah pantas dan tepat, kami ingin melihat Ring menambah keupayaan untuk menandakan haiwan dan kenderaan.

Ring telah menggandakan keselamatan.Selepas bantahan awam tentang Jiran dan perkongsian polis, Ring kini membenarkan pengguna untuk menarik diri daripada permintaan penguatkuasaan undang-undang, mendayakan penyulitan video hujung ke hujung, mengurus pengguna dan membatalkan keizinan telefon, tablet dan komputer yang disambungkan.Ring juga termasuk pengesahan dua faktor mandatori untuk memastikan akaun anda selamat dan pilihan untuk Zon Privasi untuk menyekat kawasan yang bukan pada harta anda, dan ia membolehkan anda memilih sama ada anda ingin menerima mesej teks atau menggunakan apl pengesah pihak ketiga.

Saya telah menggunakan Ring Stick Up Cam sejak tahun 2021. Walaupun saya seorang pengguna yang tidak biasa—saya lebih suka mengalihkan kamera saya berbanding orang biasa—kamera itu bertahan dengan baik.Walaupun saya mengesyorkan memasangkan kamera ke soket kuasa untuk mendapatkan rakaman yang lebih baik dan lebih tepat, saya dapati boleh menggunakan pek bateri terutamanya berguna dan mudah.Saya suka bahawa saya hanya boleh membuang bateri dan meletakkannya di tempat baharu selama beberapa hari untuk menangkap makhluk di belakang rumah saya.

Kamera ini menawarkan hayat bateri yang panjang, imej 2K yang jelas, sokongan HomeKit dan tiga pilihan untuk menyimpan video.

Serasi dengan: Amazon Alexa, Apple HomeKit, Google Home

Eufy S220 EufyCam, kit dengan dua kamera EufyCam pro yang serupa, mempunyai hayat bateri terbaik daripada mana-mana kamera boleh cas semula yang kami uji.Kamera menangkap imej 2K yang sangat baik dan menawarkan lebih banyak pilihan rakaman daripada pilihan kami yang lain, termasuk storan tempatan percuma, serta langganan awan berbayar melalui pelan awan Eufy atau Apple HomeKit Secure Video.Walau bagaimanapun, sistem ini adalah satu-satunya pilihan kami yang juga memerlukan anda menggunakan stesen pangkalan.Kami juga mendapati bahawa sistem secara automatik menurunkan resolusi video kepada 1080p jika anda memilih untuk menggunakan storan awan.

Hayat bateri adalah luar biasa.Eufy mendakwa kameranya boleh bertahan selama 365 hari dengan cas penuh, yang bermaksud anda benar-benar boleh menetapkannya dan kebanyakannya melupakannya.Dalam ujian asal kami, kami menganggarkan bateri boleh bertahan antara empat hingga 12 bulan, bergantung pada kekerapan amaran.Sejak 2021, penguji jangka panjang kami mengatakan bahawa dia telah mengecas unit hanya tiga kali, yang sangat mengagumkan.Walau bagaimanapun, bateri tidak boleh ditanggalkan, jadi ia tidak boleh diganti.

Terdapat storan percuma atau berbayar—yang kami syorkan.Pengguna boleh menetapkan klip untuk dirakam dalam kenaikan 20 atau 60 saat, atau menyesuaikannya untuk sebarang panjang sehingga dua minit.(Kami lebih suka yang terakhir, kerana sistem sering meninggalkan jurang di antara klip sekitar 10 saat.) Rakaman kemudian disimpan secara percuma di stesen pangkalan 16 GB yang disertakan, yang Eufy katakan harus menyimpan kira-kira dua hingga tiga bulan rakaman 2K (atau empat hingga lima bulan video 1080p).Kami mengesyorkan storan awan, bagaimanapun, yang tersedia melalui pelan awan Eufy;ia bermula pada $3 sebulan setiap kamera.Sebagai alternatif, jika anda mempunyai pelan Apple iCloud sebanyak 50 GB atau lebih (bermula pada 99¢), anda boleh menggunakan Video Selamat HomeKit—walaupun kedua-dua pelan awan menyimpan video pada resolusi 1080p sahaja, kami mendapati video itu jelas dan bertenaga.

Kedua-dua rakaman audio dan video adalah hebat—pengesanan objek kurang begitu.Rakaman sentiasa tajam (kedua-duanya dalam 2K dan 1080p), audio jelas dan makluman telefon pintar sering tiba dalam masa 3 saat pergerakan.Walau bagaimanapun, ia hanya boleh membezakan antara orang dan gerakan umum-dan kadang-kadang salah.(Beberapa kali, ia menandakan tayar sebagai orang.)

Penulis kakitangan kanan Joel Santo Domingo telah menggunakan S220 EufyCam sejak 2021 dan mengatakan bahawa dia telah mengecas kamera hanya tiga kali dalam tempoh itu.“Satu-satunya aduan saya ialah dalam jarak jauh (kira-kira 25 kaki), kamera garaj menghadapi masalah merakam muka orang ramai.Ia akan melaporkan gerakan manusia, tetapi banyak kali ia tidak dapat menyelesaikan muka.Saya menulisnya kepada satu kelainan dalam susun atur jalan masuk saya.”

Kami menguji beberapa kamera keselamatan luar yang kami tidak sukai seperti pilihan utama semasa kami tetapi itu masih merupakan pilihan yang baik.Harap maklum bahawa kami tidak menguji model ini untuk jangka panjang (yang kami lakukan dengan pilihan utama kami).

Untuk rakaman awan 24/7: Kami menyukai Google Nest Cam (bateri) apabila ia dipalamkan ke soket—dan jika anda bercadang untuk melakukannya, dapatkan kabel kalis cuaca pilihan atau dapatkan Google Nest Cam dengan Floodlight.Lampu limpah 1080p mempunyai reka bentuk moden, kecerahan 2,400 lumen dan suhu warna 4,000 K.Jika anda memilih kamera sahaja, kord yang disertakan tidak kalis cuaca dan berukuran pendek 3 kaki, yang mungkin mengehadkan tempat anda boleh memasangnya.Apabila ia ditali atau dipasang dengan lampu limpah, anda boleh merakam 24/7 (dengan pelan Nest Aware), dan kami fikir kamera itu menyampaikan makluman yang lebih baik dan lebih dipercayai secara keseluruhan apabila dipalamkan.

Jika anda berminat dengan Tapo: Kamera Wi-Fi Keselamatan Luar TP-Link Tapo C325WB ColorPro memberikan imej yang hebat dan makluman yang tepat.Walau bagaimanapun, kami tidak menyukai reka bentuk, yang tidak mempunyai kord kalis cuaca.Kami juga menyukai Tapo C420S2, yang termasuk dua kamera 2K yang dikendalikan bateri dan Hab Tapo H200 dengan harga kira-kira $150.Ia merupakan penyelesaian yang murah dan mudah, walaupun kami berharap imej dan audio pada waktu malam lebih baik.

Jika anda mempunyai rangkaian Wi-Fi luaran yang lemah: Arlo Go 2 berfungsi dengan kedua-dua Wi-Fi dan juga pelan tambahan 4G LTE—walaupun ia akan menelan kos lebih tinggi dan hanya tersedia melalui T-Mobile, US Cellular dan Verizon.Model 1080p ini mempunyai sudut tontonan yang lebih kecil daripada pilihan bebas kord teratas kami (130 darjah berbanding 160).Dan ia menambah pilihan untuk merakam percuma ke kad microSD, tetapi dengan mengorbankan kehilangan ciri Arlo Secure yang memerlukan langganan.

Jika anda tidak mempunyai lampu luar yang sedia ada: Arlo Pro 3 Floodlight Camera menggunakan bateri boleh tanggal dan boleh dicas semula untuk mengeluarkan 2,000 lumen cahaya terang—dan sehingga 3,000 jika anda memasangkannya dengan keras.Dalam ujian kami, video 2K siang harinya sangat bagus.Imej waktu malam tidak begitu boleh dipercayai, melainkan subjek berdiri betul-betul di hadapan kamera (tidak mengapa kerana model ini paling sesuai untuk memfokus pada kawasan tertentu, seperti anjung hadapan atau berhampiran tong sampah).Selepas berbulan-bulan mengujinya, kami menjangkakan bateri bertahan kira-kira tiga bulan, bergantung pada penggunaan.

Kami telah menarik cadangan kami mengenai Eufy S330 Floodlight Cam.Selepas 20 bulan penggunaan berkala, sesondol itu mengalami kebocoran air dan tidak lagi berfungsi.Kami menghubungi perkhidmatan pelanggan, yang menentukan unit itu rosak tetapi tidak akan menggantikannya kerana ia berada di luar tempoh jaminan satu tahun.

Kami telah menjeda semua ujian dan pengesyoran kamera Wyze kerana kebimbangan keselamatan.Untuk penjelasan penuh, lihat siaran ini.

Logitech Circle View dan Eve Outdoor Cam kedua-duanya berfungsi dengan HomeKit Secure Video Apple, perkhidmatan yang mempunyai banyak tawaran tetapi dalam ujian kami terlepas banyak tindakan—kadangkala walaupun berjam-jam atau berhari-hari pada satu-satu masa.

Pilihan semasa kami adalah nilai yang lebih baik daripada Arlo Essential Spotlight Camera, Arlo Pro 3, Arlo Pro 5S 2K Spotlight Camera, Eufy SoloCam S230, Noorio Spotlight Cam B211 dan Ring Floodlight Cam Wired Pro kerana ciri dan/atau prestasi.

Beberapa kamera yang telah kami uji telah dibelenggu oleh makluman palsu, termasuk Kamera WiFi 2K Keselamatan Rumah Pintar Tapo C310 dan Kamera 4MP WiFi 2K QHD Keselamatan Rumah Pintar Tapo C320WS.

Kami menolak Kamera Pintar Berwayar Luar Cync, EZVIZ C3X, Netatmo Presence, Nooie Pro Cam dan Swann CoreCam Pro kerana prestasi audio dan/atau video yang lemah.Dan Abode Cam 2, Blink Wired Floodlight Camera, Blink Outdoor, Swann Wireless 1080p Security Camera, dan Ring Spotlight Cam Pro Battery terlepas banyak acara dan/atau meninggalkan jurang yang panjang di antara rakaman gerakan.Kami juga menolak Reolink Argus 3 Pro kerana ia tidak dinilai untuk beroperasi dalam suhu kurang daripada 14 darjah Fahrenheit, yang bermaksud ia tidak berguna untuk sebahagian besar negara.Kami juga memotong Canary Flex kerana kuasa bateri yang lemah dan isu sambungan.

Kami sedang menguji semula Eufy S330, pakej $550 yang menggabungkan HomeBase S380 Hub dan dua kamera berkuasa solar 4K.Pada mulanya kami kagum tetapi sejak itu telah mengesan beberapa isu yang membimbangkan, seperti rakaman tertangguh, pengecaman muka yang salah dan ketinggalan apl.Kami berharap kemas kini boleh membetulkan isu tersebut.

Model lain yang kami uji termasuk:

Artikel ini telah disunting oleh Jon Chase dan Grant Clauser.

David Anders dan Ry Crist, Kamera Keselamatan Rumah Luaran Terbaik, CNET, 16 Februari 2023

John Carlsen, Kamera Keselamatan Rumah Terbaik untuk 2023, SafeWise, 28 Jun 2023

John R. Delaney, Kamera Keselamatan Rumah Luaran Terbaik untuk 2023, PCMag, 29 Jun 2023

Rachel Cericola ialah seorang penulis kakitangan kanan di Wirecutter yang telah meliputi teknologi rumah pintar sejak zaman X10.Karya beliau telah muncul dalam The New York Times, Wired, Men's Health, USA Today, dan lain-lain.Dia berharap jiran-jirannya membaca bio ini kerana ia akan menjelaskan mengapa dia sentiasa mempunyai empat loceng pintu video berjalan serentak di luar rumahnya.

Kamera keselamatan Wi-Fi boleh membantu melindungi keluarga dan harta benda anda.Kami telah menyemak dan memilih model terbaik untuk setiap kawasan rumah anda.

Sistem keselamatan rumah yang baik seharusnya memudahkan untuk mencari ketenangan fikiran.Ia boleh memberi amaran kepada anda tentang pintu atau tingkap yang terbuka, menakutkan pengembara dan meminta bantuan.

Anda perlu sekali-sekala membersihkan kamera Wi-Fi anda untuk memastikan ia bebas daripada pepijat mati, kotoran air dan serpihan lain yang mungkin mengubah fungsinya.

Mendapatkan kamera keselamatan rumah adalah bagus, tetapi ini hanya langkah pertama.Untuk menjadikannya berkesan, anda perlu melaraskan tetapan ini.

3 Kamera Keselamatan Luaran Terbaik 2024 |Ulasan oleh Wirecutter

Mesin Pengimbas X-Ray Mudah Alih Wirecutter ialah perkhidmatan pengesyoran produk daripada The New York Times.Wartawan kami menggabungkan penyelidikan bebas dengan (kadang-kadang) ujian over-the-top supaya anda boleh membuat keputusan pembelian yang cepat dan yakin.Sama ada mencari produk yang hebat atau menemui nasihat yang berguna, kami akan membantu anda melakukannya dengan betul (kali pertama).